2012. szeptember 12., szerda

13. Bal szerencse

Amikor bementünk a szobámba, elkezdtem túrni a szekrényemet, hogy adhassak valamit Harrynek ami jó rá. Végül egy melegítőalsót kapott és egy nagy fekete pólót, aminek az ujját felgyűrte a vállához. Jól állt, neki mint minden. Én is felkaptam magamra egy pólót és egy nadrágot. Hogy ne mutassak magamból mindent én bementem a fürdőbe hogy átöltözhessek, Harry pedig maradt a szobámba.
Amikor felöltöztem és felkötöttem a vizes hajam, kimentem a nappaliba, mert láttam hogy Harry kiment már a szobámból.
Amit először megláttam a nappaliban hogy Reni csuromvizesen áll a kanapé előtt és dörzsölgeti a szemét. Zayn pedig sehol. Érdekes.
-Mi történt?-kérdeztem Dorinától, aki egy zsepit nyújtott Reninek. Harry és Niall a kanapén ültek és várták hogy mi lesz.
-Szívás.-mondta Reni, aki újra elkezdett könnyezni.
-Mi?-néztem értetlenül körbe
-Az hogy kórházba kellett mennünk, a randi közepén.-mondta Reni, miközben letörölte a könnyet az arcáról.
-Mi? Zaynnel van valami?-kérdezte idegesen Niall
-Nem. Velem volt baj.-mondta
-Mi volt veled??-kérdeztük egyszerre Dorcival
-Áhh.Csak kihozták a kaját amit rendeltem. Elkezdtem enni, beszélgettünk utána meg köhögtem, könnybe lábadt a szemem és alig kaptam levegőt.  Zayn meg megijedt, hívtak egy mentőt. És bevittek a kórházba. Ott megállapították hogy allergiás rohamom van.
-Nem is tudtam hogy allergiás vagy valamire.-mondtam
-Hát én se. De ezentúl tudni fogom hogy a kesudióra az vagyok.. Ugyanis raktak őrölt kesudiót a kajámra. Figyelhetnének azért.-mondta kiakadva Reni.
-Ők sem tudták hogy allergiás vagy.-szólalt meg Dorina is.
- De Zayn? Ő hol van?-kérdezte Harry
-Hát visszament az étterembe, mert ott hagytam a táskám ő meg a dzsekijét.
-Ja.. Ide jön még?
-Igen.
-Jajj, Reni! Nem kell sírnod, biztos jól alakul minden.. -szólalt meg Dorci
-Nem azért, sírok mert rosszul alakult minden, hanem mert ez az allergia utóhatása. Azt mondta az orvos hogy még pár óráig fog könnyezni a szemem, utána fokozatosan elmúlik.-mondta, mire csengettek.
-Ez Zayn lesz! Nyitom. -szaladtam az ajtóhoz. Tényleg Zayn volt.. Ő is csuromvizes lett az eső miatt.
-Sziasztok. Jóbban vagy Reni?-látszott rajta hogy aggódik, ami nagyon aranyos volt.
-Most már igen.-mosolyogtak egymásra.
-Hozok egy felmosót még mielőtt elcsúszik a vizes padlón valaki.-mondta Dorina és elindult a tároló helyiség felé.
-Ti jól éreztétek magatokat?-kérdezte Reni tőlem és Harrytől.
-Igen, de mi is eláztunk.-nevettem fel
-Angol időjárás.-mondta Niall
-És mivel eláztatok, eláztattátok a lakást is. Zayn lécci menj arrébb feltörlöm.-bökött Dorci Zayn felé.
-Oké.-ennyi hátra akart lépni, de megcsúszott és hatalmasat borult.
-Jujj, Zayn jól vagy?-ugrott oda Reni hozzá.
-Ahan. -állt volna fel, de abban a pillanatban visszaesett.-Vagyis, nem tudok lábra állni. Szerintem kiment a bokám.
-Oké, elviszlek a kórházba. -röhögött Harry és felsegítette Zaynt.
-Mi volt ez?-lépett a nappaliba Enikő.
-Lehet kiment Zayn bokája. Megcsúszott a vizes izén.. a padlón.-hebegte Reni.
-Behoztátok az esőt?
-Igen, mert totál eláztunk.
-Mondtam hogy Ne menj ki esőkabát nélkül az utcára! amikor ide költöztünk.-tényleg mondta. Ezek szerint mindenki elfelejtette.
-Jajj, már.-nézett rá Reni
-Oké, csak szóltam.
-Veled mennyek?-nézett Zaynre Renáta
-Nem kell.. Aludjatok, és amúgy is  cseréld le a vizes ruhát, nehogy még meg is fázz.-mondta Zayn, és nagyon aranyos volt tőle hogy így 'óvta' Renit. Bár őt néha kell is. Csoda hogy nem ő esett el..
-Oké, de felhívsz majd hogy mi lett a lábaddal?
-Persze.
-Remélem nincs nagy baj.- mondta Reni, és Zayn adott egy puszit az arcára (Reni ott ált Zayn előtt ) 
Niall, Harry, és Zayn elindultak a kórházba. Harry nem tudott nekem csókot de még puszit se adni mert támogatta Zaynt. Ehelyett egy életveszélyesen helyes mosolyt kaptam tőle. Megteszi. De még hogy!..


-Milyen szerencsétlen nap már ez! -mondta Reni, mikor sétáltunk vissza a nappaliba
-Legalább tudjuk hogy allergiás vagy a kesudióra!-szólt Enikő a kanapéról
-Te hallottad?-kerekedett el a szeme Dorcinak
-Persze. Túl hangosan beszéltek.
-Vagy csak vékonyak a falak...
-Lehet, de mondd már hogy mi volt a táncos izén!-mondtam kíváncsian
-Itt van a telefonomon a tánc.. Ez még könnyű volt. Túlságosan is. Ugye mi jutottunk tovább a következő selejtezőbe. Ezek után is együtt táncolunk, de egyedül kell felkészülni. Megkapjuk a koreográfiát és megtanuljuk. Voltunk vagy 200-an, de ebből csak öten, heten mehetnek tovább majd a showba.
-De jó, legalább tovább jutottatok. Mutii, a videót.-kérte el a telefont Dorci.

-Kik azok a sok emberek, a háttérbe? -kérdeztem
-Hát a mostani táncosok, ott dolgozók, és a táncos zsűri is. Meg néhány díszletes.. Ők is néztek minket. Majd holnap küldik át a telómra a koreográfiát, és egy hetem van hogy megtanuljam.
-Hát, sok sikert, majd segítünk.-mosolygott Dorci.
-Kösz.-nevetett fel Enikő.
-Lefürdök.-mondtam hirtelen
-Oké, én meg addig leveszem a vizes ruhát.-szólalt meg Reni is.
-Ja, Reni menj te, előbb..
-De nekem még nincs kedvem. Majd utánad.
-Ahogy gondolod.-és ezzel elindultam a fürdő felé.

Amikor kiértem Reni elmesélte hogy Zayn felhívta és tényleg kiment a bokája és mankóval kell járnia. Utána a többiek is elmentek fürödni, én pedig lefeküdtem. Csodálatosan indult a napom, de a vége lehetett volna jobb is, de nem rajtam múlt Reniék csinálták a bajt...

Reggel már a nappaliban volt mindenki és reggelit csináltak. Én meg leültem a tv elé és bekapcsoltam a zene csatornát. Pont a More Than This ment. Mosolyogva néztem ahogy a 'pasim' (gondolom már az, vagy nem?) énekel, és több millió lány közül engem választott. Mekkora szerencsém van.

Megreggeliztünk, felvettünk egy hétköznapi ruhát és mivel nagyon unatkoztunk felnéztünk a netre.
Kár volt. Most utáltam talán életemben először az internetet. Először Reni látta meg Zaynt az egyik képen ahogy mankóval jár.
-Jajj, szegény.!-mondta szomorúan, de utána lejjebb görgetve a twitteren, láttunk pár Reni és Zayn képeket is, amik az étteremben készültek. Az utálkozók egyből szidták Renit, és az ízlését. És talán ezek még szép megjegyzések voltak a többihez képest.
-Annyira szemétség. Miért kell ilyeneket írniuk, nem is ismernek.-szomorodott el mégjobban Reni.
-Irigyek, de komolyan.-próbáltam megnyugtatni és felkészíteni magam én is a legrosszabbakra, mert lehet hogy tegnap valaki még is felismerte Harryt és lekapott, minket és már fel is nyomta a netre. De amit láttam még rosszabb volt. Nem tudtam hogy most dühös vagyok, vagy leírhatatlanul szomorú. Mindkettő egyszerre. Kitört belőlem a sírás. A képen Harryt láttam ahogy megcsókol egy lányt, nem is akadtam volna ki, hiszen lehet hogy régebbi kép lett volna, de nem... Az én gönceimet hordta.. Ezt nem hiszem el..!
Ott a kanapén arra gondoltam hogy még jobban megkedveltem Harryt, most nem veszíthetem el ahogy egyszer nyolcadikban a kedvenc karkötőmet. Az is egy másik lánynál landolt, de ő vissza adta nekem, és én újra boldog voltam. De ez nem ilyen egyszerű..!




 [ Hát sziasztok:) Most hogy már elkezdődött a suli, és már egyre rosszabb, ezért csak annyit tudok megígérni hogy hetente egyszer fogok hozni új részt.  Mindennap írok egy kis részt és akkor hétvégente feltudom rakni az újat:)!!  Most már a további részekben inkább Harry és Viki kapcsolata fog alakulgatni,  de azért természetesen a többiekkel is történni fog valami (kisebb-nagyobb részekben), hogy ne legyen olyan unalmas az ő életük se:) Remélem tetszett ez is:) Ha igen akkor nyomjatok egy tetsziket itt alul.. ;D Ha pedig hozzáfűznivalótok van akkor írjatok kommentet (szeretném)!
Holnap rakok fel egy Nialles bejegyzést, a szülinapja alkalmából..! Ahogy csináltam Liamnél is:) Sok-kép Niallről;)! ♥  Ne felejtsétek el holnap trendelni hogy: Happy Birthday Niall  ! :)

És még megszeretném köszönni a TÖBB mint 3000 oldalmegjelenítést! :) Sajnos a rendszeres olvasóim száma nem növekszik:(  De örülök annak a 14 emberkének is, tényleg!! ♥
U.I.: Tudom hogy rövidebb lett, de ebben történnek pár események úgyhogy szerintem megbocsájtható:)!
Sok siker a sulihoz mindenkinek!!:)]

xxx

3 megjegyzés: