2012. augusztus 30., csütörtök

12. *Dorci szemszöge*

Kora reggel motoszkálásra ébredtem. Megnéztem a telefonomon az órát, ami fél hatot mutatott. Biztos Enikő az, nem soká indul. Óvatosan, hogy nehogy felébresszem a mellettem alvó Angit, kiosontam a szobámból és megkerestem Enikőt. Éppen az iratait pakolta el, látszólag ideges volt.
-Jó reggelt!-köszöntöttem
-Jajj, szia, felébresztettelek?
-Aha, de nem  baj.
-Bocsi.
-Ideges vagy?
-Aha, eléggé..
-Nyugi, minden rendben lesz. A lényeg hogy ne görcsöld túl. -próbáltam bíztatni
-Oké, de ha most nem indulok el, akkor görcsölhetek hogy nem érek oda.-mondta az időt nézve
-Jó, akkor menjél.
-Oké, köszi, szia.-sietett ki az ajtón én pedig utána szóltam hogy sok szerencsét. Már csak ennyit tudtam tenni érte. A többi csak rajta múlik.
Mivel nem tudtam visszaaludni, bekapcsoltam a tvt amin a reggeli gyerek mesék mentek. Most a spongya bob. Hurrá, jól kezdődik a napom. Amikor éhes lettem, gondoltam eszek valamit. Hah! Csak 3 tojás volt a hűtőbe és egy palack víz. Gyorsan megcsináltam a rántottámat és befaltam.
Amit a nappaliba találtam (szerintem Enikő hagyta őket ott) szétdobált ruhát, gyorsan felvettem, összegumiztam a hajam és hagytam egy cetlit a hűtőn hogy "Vásárolni mentem, Dorci"...
Amikor haza értem Vikin kívül már mindenki fent volt.
-Na végre! Azt hittük már sose jössz vissza, éhenhalok.-aha, szóval megtalálták a cetlit amit a hűtőre raktam.
-Hát, ha így köszönsz annak aki kedveskedni akart neked hogy legyen reggeli az asztalon, akkor nem kapsz semmit.-mondtam neki.
-Ne máár! Éhenhalok. Azt a három tojást is megette valaki.-nyöszörgött
-Nesze, itt a kajád!-dobtam le neki a szatyrot az asztalra.
-Kösz.

Még mindenkinek reggel volt, szóval amikor mindenki befejezte a reggelit, csak bámultunk. Úgy nézhettünk ki mint akik 48 órája nem aludtak. Pech.

Kijött Viki, is a fején nagy vigyorral.
-Jó reggelt! Már azt hittük sose kelsz fel!-mondta Angi Vikinek
-Nem is magamtól keltem!- mosolygott mint egy vadalma.
-Enikő hívott?-kérdezte Angi
-Nem-mosolygott titokzatosan
-Harry?-kérdezett rá Reni
-Igen!
-És mit mondott?-kérdeztem most már én tőle.
-Randizni megyünk kettőkor, Londonba megyünk és szerintem megmutatja a várost, mivel elmondtam neki hogy még nem voltam ott.
-Jajj, annyira örülök nektek!-mondta Angi.
-Én is... Csak azt sajnálom hogy te már nem leszel itt amikor vége a randinak.. Vagyis itt leszel még, de már nem találkozunk.-mondta Anginak
-Majd beszélünk neten/ telefonon... Haho! Ez a 21. század, fejlett a technika.-mosolygott Angi.
-Igaz, de az nem ugyanolyan.-mondta szomorúan Viki, mire csengettek.
-Ez biztos apa lesz.-szólt Angi és az ajtóhoz sietett. Mi is kimentünk köszönni.
 
Miután elköszöntünk Angitól és jó utat kívántunk nekik, bementünk hogy egy kicsit rendbe szedjük Vikit. Nem azért mert nem nézett ki jól, csak pizsoma csere, valami normális ruhára, a haját mondjuk nem árt megfésülni, vasaltunk még rajta egy kicsit az eleve hullámos haján, és dobtunk rá egy szolid kis smiket. Így most már mehet a randira. Nem sokkal azután hogy kész lettünk, csöngettek. Viki oda is szaladt hogy ajtót nyisson. 
Mi Renivel odaálltunk az utcára néző ablakhoz és a jelenetet akartuk figyelni.
-A francba, nem látok semmit. -dühöngött 
-Én se. De jól hallom hogy nevet..Viki?-kérdeztem csodálkozva, mivel hogy nem az lenne a normális hogy elpirulva áll. Nála igen. Mindegy.
 
Füleltünk, mert hát ugye nem láttunk semmit. Akkor mentünk csak arrább amikor Viki visszajött.
-Mi volt kint? Röhögést hallottunk. Pont úgy álltatok hogy az ablakból nem lehetett látni semmit.-kezdte Reni
-Hát, Harry, elég viccesen fest.-mondta és elröhögte magát.
-Mer'?-kérdeztem
-Mert beöltözött hogy ne ismerjék fel a rajongók.
-Ja, érthető.
-Igen, de sietek, nem akarom megvárakoztatni. Sziasztok.-köszönt el és már sietett volna ki, amikor visszahúztam
-Mi az?-kérdezte
-Nem vagy ideges?
-Nem.-mondta, de látszott rajta hogy hazudik - Oké végül is nagyon kivagyok.Mi lesz ha nem sikerül? Ha nem akar látni többé? Ha...?
-Itt fejezd be Viktória!-szóltam rá Dorina.-Harryvel minden rendben lesz, nem véletlenül akart téged elhívni randizni. Ha most görcsölni fogsz, nem tudod majd élvezni a randit, ami meglátszik rajtad és ezek után esély sem lesz a kapcsolatra. Nem emlékszel ez volt Viktorral is? - csak nagyon ritkán akadok ki, de ez most jogos volt, legalábbis szerintem
-De.., köszi. Megpróbálom.-mondta

-Most már siess, ne várakoztasd meg ha nem muszáj. -szólt Reni.

-Rendben sziasztok.

-Szia, sok szerencsét.

-Szia, és ne görcsölj!-szóltam még utána
 
-Drukkolok nekik, remélem jól sikerül minden.-mondta Reni egy kis hallgatás után
-Hidd el, én is.. -sóhajtottam, és reméltem hogy nem görcsöl rá..
 
Bekapcsoltuk a tvt, néztük egy darabig, de aztán Reni ledobta magát mellém és folyamatosan sóhajtozni kezdett. 
-Mi az? -kérdeztem
-Semmi.-sóhajtott még egy nagyot.
-Akkor miért sóhajtozol, uncsi a film?
-Nem..Csak az -térdelt fel az egyik lábával, felvéve a 'bizalmas' pózt- hogy mikor hívjam fel?
-Kit?
-Kit, kit? Hát Zaynt. Alig bírtam aludni, csak ezen agyaltam. Már tegnap este felakartam hívni, csak akkor túl nyomulósnak tartott volna. Ha meg nem hívom fel időben akkor azt hiszi hogy nem érdekel.-nézett rám kétségbe esve
-Szerintem most hívd fel.
-Biztos? Te is most hívnád fel?
-Nem, én már tegnap felhívtam volna.-mondtam komolyan, mire elnevettük magunkat.
-Hát oki, akkor felhívom most.-vette el az asztalről a telefonját és tárcsázni kezdett, gyorsan kikaptam a kezéből a telefont.
-Mi van? Mégse most hívjam fel?-nézett riadtan
-De most, csak ne itt.
-Miért?
-Mert, akkor rám fogsz nézni ha kérdez valamit tőlem várva a választ, lebokkolsz és kinyomod. Menj be a szobába és akkor majd improvizálsz.
-Hát ez az eddigi legértelmesebb amit eddig hallottam tőled.-mondta mosolyogva.
-Kösz.-röhögtem el magam kínosan.
Reni, bement a szobába én meg hirtelen felindulásból felhívtam Niallt. Viki és Harry, ellesznek egy darabig, Enikő a jövőjével van elfoglalva, Reni most Zaynnel beszélget, szóval, csak egyszerűen egyedül éreztem magam.
-Halo? Dorina? Valami baj van?-kérdezte aggódva
-Szia, Nincs semmi, csak gondoltam felhívlak. Ha nem gond.
-Dehogy gond, épp most gondoltam arra hogy jó lenne megint találkozni.
-Az fantasztikus lenne.-mondtam boldogan.
-Ma?
-Ma? Hát nem tudom, nem akarom itt hagyni egyedül Renit.
-Persze, akkor majd keresünk más időpontot ami mindkettőnknek jó. -mondta Niall
-DOORINNAAAAA!!!!-visította Reni.
-Úgy hallom menned kell!-nevetett Niall
-Igen, később beszélünk, ugye?-kérdeztem
-Persze, majd hívlak még. Ma egész nap otthon leszel?
-Ahan, Renivel.
-GYEREE MÁR, BEEE!-kiabálta még mindig Reni
-Oké, most már menj.-nevetgélt még mindig Niall
-Igen, akkor később. Szia.
-Szia.

Berohantam Renihez aki a szobájában az ágy mellett ált és a telefont nézte.
-Mi a baj? Mit mondott?-kérdeztem, de Reni csak hallgatott ezért megráztam egy kicsit a vállát.-Ha? Mit mondott?
-Hogy örül hogy hívtam- mondta, de nem vette le a szemét a telefonjáról. -és hogy ma szabadnapja van mindenkinek. Szóval, mit szólnék hozzá, ha elmennénk vacsorára?
-Erre te visító rohamot kaptál.-mosolyogtam rá
-Csak utána. De úú. elhívott, azt mondta hogy azt vegyem fel amit a hétköznapokra, mert nem sznob helyre megyünk.. Ez annyira klassz lesz. El se hiszem hogy ez a valóság! Csípj meg!
-Mi? Nem foglak megcsípni.!-mosolyogtam mert azt hittem tréfál, pedig nem, kétszer meg kellett csípnem mire elhitte nem álmodik.
-6ra jön értem, szóval van 2 és fél óránk hogy elkészüljek.-monndta
-Az sok idő.
-Tudom, felöltözök, elkészülök utána berakunk valami filmet, ha nem megy semmi értelmes a tvben úgy jó?
-Aha. Akkor kezdjük.
Reni végül, kiengedte a haját, csak szempillaspirált kent magára és egy kis púdert. A ruhája csak a szokásos:
-Jól nézel ki.-mondtam
-Köszi.-mosolygott-Hány óra?
-Rekord. maradt két és fél óránk.
-Klassz, akkor megnézünk valami filmet?
-Aha, Keresek valamit Enikőnél.
-Oki.

Hoztam valami romantikus, vígjátékot, vagy legalábbis az volt a borítón. Ahogy betettük rájöttünk hogy ez a Sikoly. Mivel senkinek nem volt kedve megtenni azt a 10 métert ami Enikő szobájába vezet és keresni egy nem horrort, ezért maradt ez. Láttuk már szóval nem féltünk. A film végén maradt még háromnegyed óránk addig, neki is elmondtam hogy ne legyen ideges, görcsös, feszült. De Renit nem kell félteni maga a gyugalom.
6kor ajtót nyitott, Zayn egy picit bejött, mivel én már találkoztam vele (Niall mutatott be) ezért nem kellett sokat jópofizni és elengedtem őket.
Ma úgy tűnik mindenkinek ugyanazt mondtam, azért remélem megfogadják

Mivel egyedül maradtam otthon, gondoltam megnézek valami romantikus filmet, egy tál popcorn kíséretével.
A Felhők fölött három méterrel-re jutott a választásom. Ki pattogtattam a kukoricát és éppen alakartam indítani a filmet, amikor csengettek. Na ha most jön a maszkos gyilkos, akkor az nagy pech.
Hát, hamarabb számítottam egy maszkos gyilkosra mint Niallre.
-Hát te?-kérdeztem döbbenten
-Zayn, nálam volt amikor hívta Reni. Szóval tudtam hogy lelépnek, és te meg mondtad hogy csak Renivel vagy és hogy miatta nem mentünk el sehova, szóval gondoltam átugrom.-mondta teljesen normálisan
-Nem tudom neked mit jelent az hogy átugrom, de 40 perc autókázás nem az átugrommal egyenlő.-mosolyogtam rá, mire felnevetett. -De köszönöm szépen.
-Ez csak természetes.-mondta majd megcsókolt és bementünk a házba. Az elmúlt napokba lett olyan kapcsolatom Niallel hogy a lepkéket és az izgatottságomat leplezni tudjam, és ne hozzak a frászt hogy ilyen barátnője van. Mert már az vagyok! Ezt ő mondta!
-Mit csináljunk? Hűűű popcorn illat?-kérdezte amikor jó alaposan beleszagolt a levegőbe.
-Popcornt eszünk és filmezünk.-mondtam neki mosolyogva
-Mit nézünk? Felhők felett három méterrel?- olvasta le a tvből
-Ahan, azt akartam, de nézhetünk vígjátékot is.-ajánlottam fel.
-Nem, ha ezt akartad, akkor ezt nézzük.-mondta és leült a kanapéra a tévével szemben és a popcornos tállal a kezébe. Én is odaültem mellé, mire átölelt és középre rakta a popcornt.
Így néztük végig a filmet. Amikor vége lett, beraktunk egy másikat és csináltunk 2 tál popcornt. Az egy tál az már kevés.
A második film felénél csöngettek. Ahogy sejtettem Enikő jött meg.
-Szia,miért csöngetsz?-kérdeztem
-Itthon hagytam a kulcsom.-mondta
-Ja, és hogy sikerült?
-Itthon hagynom a kulcsot? Hát eleve reggel siettem..-kezdett bele
-Nem, a tánc!-forgattam meg a szemeimet
-Ja, jól, mi kerültünk be, de ha nem haragszol, majd holnap mesélek, de most hulla fáradt vagyok. Megyek és bedobom magam az ágyba.-mondta, kikerült és szó szerint bezuhant a szobájába.
Nem tudtam reagálni, mert már ott is hagyott. Nem mentem utána, hanem visszamentem Nialljöz. Aki addig megállította a filmet. Kényelmesen visszaültem a helyemre és fojtattuk a filmezést. Úgy 10 percet néztük még a filmet amikor valaki a zárban matatott és nagy nehezen sikerült kinyitni az ajtót és bejött. Illetve jöttek, mert Vikivel Harry is tartott. Látszott rajtuk hogy minden jól sikerült.
-Sziasztok.-köszöntek
-Esik kint? -kérdezte Niall, Harryéket nem zavarta hogy ott van, az elmúlt napokban sokat volt nálunk.
-Nem, Niall csak beálltunk egy locsoló alá. Persze hogy esik. -mondta nevetve Harry, mire Niall felnézett és elkezdett röhögni Harry öltözékén, ekkor már én se bírtam vissza fogni magam, én is elröhögtem magam.
-Keressünk valami száraz ruhát. Gyere Harry.-húzta magával Viki a szobájába Harryt, amikor ismét csengettek.
Unottan kimentem, mert tudtam hogy csak Reni lehet, és már majdnem elkezdtem mondani hogy máskor figyeljen oda hogy vigyen kulcsot, amikor a nyitott ajtónál megláttam a kisírt szemű, csuromvizes Renit....



[Na sziasztok, ismét!:) Rossz szokásomhoz híven, nem hoztam du. a részt, de legalább nem késtem annyit:/ :D.. Most már beállt a 'rend' szóval, szerintem beszámíthatóbb leszek:).. A múltkori szavazáson 23-5 arányban azt mondtátok hogy legyen más szemszögéből, szóval, Tessék itt van egy:)
Remélem tetszik, ha igen akkor nyomj egy tetsziket, légyszi!:) Ha valami észrevételed, hozzáfűznivalód van, akkor kérlek írj kommentet. Még mindig kevés van:( Szerintem tudtok ti is pár percet fordítani egy pár perces kommenthez, ha én nektek jó pár órát töltök egy rész megírásával. Nem kötelezni akarlak titeket, csak szimplán jólesne:(. 

A mostani kérdéssel kapcsolatban:
 Azok olyan videók lennének, amit egy koreográfus és annak táncosai találtak ki és adnak elő egy próba teremben. A youtuben taléltam rájuk. Nagyon jól táncolnak, és tetszik a koreográfiájuk és szerintem abszolút belelehetne építeni a sztoriba. :) De ahogy ti szeretnétek:)!! ]

xxx 

8 megjegyzés:

  1. Olyan szomojú a vége,de egyébként tök jó lett csak pont annál a résznél hagytad abba amelyik a legizgalmasabb lenne...a végénél :D

    VálaszTörlés
  2. hááát....NAGYON JÓ tök ügyi vagy !! csak így továbbb :DD ♥♥

    VálaszTörlés
  3. bocsi hogy eddig nem írta :D am nagyon jó lett :) és tetszik hogy más szemszögből is le van írva :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett ez is!!!!! De kérlek hozd már a folytatást xd

    VálaszTörlés
  5. tök jó lett jöhet a kövi!!!

    VálaszTörlés