2012. szeptember 19., szerda

14.Találkozás a srácokkal

-Ne már!!!-röhögött Reni
-Szerintem se.!-néztem dühösen Renire. Hogy mer kiröhögni amikor engem éppen megcsaltak. Letettem a gépet az asztalra és könnyeimmel küszködve besétáltam a szobámba. Bezártam az ajtót és könnyes szemmel leültem az ágyamra. Nagyon rosszul esett és egyáltalán nem értettem Reni viselkedését. De talán ennél is rosszabbul esett hogy Harry átvágott. Már kezdtem elhinni azt a mende mondát hogy a sztárok rosszak. Vagy még sem?..
-Bocs Viki, tudom hogy mennyire fontos neked Harry, de azért egy ilyen kép miatt nem kell besértődnöd.- mi van? megcsókolta azt a lányt! Reninek elment az esze, vagy csak nem lát. Vagy mindkettő.
-Az nem csak egy kép. Megcsókolta azt a lányt!-szipogtam ki Reninek aki gondolom az ajtóm előtt állt.
-Jajj, istenem Viki! Csak szerkesztve van a kép! Ha nem rohantál volna be akkor láttad is volna az igazit. Gyere ki és nézd meg!
-Jó.-letöröltem az arcomról a könnyem, elszámoltam tízig és kimentem.
Tényleg csak egy szerkesztett kép. Egy rajongói oldal készítette ha elküldted neki magadról a képet ahol eljátszod hogy megcsókolnak. Ő meg oda illeszti Harryt. Klassz. Amúgy ez nem jó hogy egy szerkesztett képen is kiakadok. Ez nem normális.... Mellesleg akinek adta a puszit Harry az Louis volt, amikor tegnap este még találkoztak. Ő miatt pedig nem aggódom. :)
-Na most már minden oké?-kérdezte mosolyogva Enikő
-Igen, butaság volt az egész.. Most féltékenykedtem egy szerkesztett képre?-röhögtem el magam
-Nagy a nyomás. Elvégre is Harry Stylesszel jársz.!!
-Még nem hivatalos, de úgy néz ki..-mosolyogtam és azonnal elvörösödtem. -Oké, mondjatok valamit, nem akarok rákvörösen ülni..
-Oké.. Öhm megnézitek a táncot?-vette el a telefonját Enikő
-Persze-ültünk közelebb hozzá.
-Cher Lloyd Swagger Jagger számára van a koreográfia.-mondta, miközben vártuk hogy elinduljon a videó.
-De jóó!-mondtam

 -Nem semmi! Sikerülni fog?-kérdeztem
-Remélem.-sóhajtott Enikő.
-Biztos, csak gyakorolj sokat! Mikor kell előadnod?-kérdezte Dorina
-Hát, itt van üzenetbe hogy 5 nap áll rendelkezésemre hogy megtanuljam. Tehát vasárnap fogok menni újra.
-Nem sok időt hagytak rá hogy megtanulja az ember.-mondtam, mert azért profi szinten ezt 5 nap alatt nem a legkönnyebb, de azért teljesíthető.
-Upsz, mennem kell..-állt fel Dorina és berohant a szobájába a csörgő telefonjáért.
Niall csengőhangja volt, már a szöveget is tudjuk fejből ugyanis az elmúlt időben elég sokszor beszéltek telefonon egymással.

-Biztos randira mennek.-mondta Reni, aki már fel is állt hogy hallgatózzon. Szokása.
 -Ülj már le! Mindjárt megtudod úgy is.-szóltam rá
-Jajj már! Nem tök mindegy hogy 5 perccel hamarabb tudom meg hogy mi van?-ült le fintorogva
-Nem tök mindegy hogy 5 perccel később tudod meg hogy mi van?-vágtam vissza én is.

Pár perc elteltével kijött Dorina és közölte a programot.
-Na ennek örülni fogtok.!-kezdett bele
-Mer' mi van? -kérdezte rögtön Renáta
-Meghívtak minket vacsorázni a srácok. Mivel én már találkoztam mindenkivel-tárta szét a karját dicsekvően - , de ti még nem, ezért jó lenne ha mindenki találkozna mindenkivel.Vagyis ezt mondták a srácok. És ott lesz még Danielle, Eleanor és Perrie is.-ismertette a részleteket Dorina
-Perrie meg miért lesz ott?-kérdezte kissé ingerülten Reni. Én is kiakadnék ha ott lenne mondjuk valaki Harry előző kapcsolataiból, hiszen én még egy szerkesztett képtől is féltékeny rohamot kapok..
-Azt mondta Louis, hogy azért lesz ott mert jóban maradtak Zaynnel. Meg mert Danielle és Eleanor is barátnők lettek vele. És szeretné ha te is megismernéd Perriet. Kedves lány.
-De én nem.. Mi van ha Eleanor és Danielle Perriet jobban kedveli majd és visszasírják azt az időt amikor még ő volt Zaynnel??-kérdezte kétségbe esetten Reni
-Jajj, istenem Renáta! Biztos nem! Mellesleg még nem is vagy együtt Zaynnel, csak randiztok..
-Kösz.
-Vá-várj, miért Louisszal beszéltél, amikor Niall csengőhangja volt?-kérdeztem
-Mert Niall és Harry valami videójátékot játszanak és közbe beszélték meg ezt az egészet, de nem akarták a játékot abbahagyni és Louis amúgy sem játszott csak nézte őket, ezért ő volt. De nem mindegy?-felelt flegmán Dorina. Nem értettem ezt a dühkitörését. Előfordul, mindegy. De azért megkell jegyezni hogy amióta együtt van Niallel sokkal nyugisabb. Jót tett neki.
-Jól van csak kérdeztem. Nem kell egészbe lenyelni. -mondtam
-Bocs.
-Ott lesz Danielle is?-kérdezte a száját húzogatva Enikő
-Miért? Mi bajod van vele?
-Semmi, sőőt.. de ő zsűri a táncnál, szóval ezt sajnos ki kell hagynom. A francba!-zsörtölődött
-Senki se mondta hogy te megvagy hívva..-vetette oda Dorci.
-Dorina neked amúgy most mi bajod van? Mindenkivel bunkón viselkedsz!-szólt közbe Reni.
-Bocs, csak.. izé.. megjött.
-Ja oké. Akkor toleráljuk a viselkedésed.-mondta Enikő.
-Kösz. Amúgy Enikő te is megvagy hívva. És azt mondta Louis hogy Danielle sem bánja, úgy se az embert nézi hanem a tánctudást. Szóval gyere!-hívta Dorci
-Nem, jobb lesz ha nem. És akkor senki sem mondja hogy puncsoltam neki még a döntés előtt.-mondta
-Te tudod. De örülnénk ha eljönnél te is!
-Jobb lesz így! Majd máskor.-mondta, de látszott rajta hogy mennyire sajnálja és hogy mennyire szeretne jönni. Nagyon..

Megebédeltünk (rendelt pizza) és közben olyan fontos dolgokról beszéltünk hogy ki mit vesz fel este, vagy a 'piros napos ünnep' napokon miért vagyunk olyan ingerültek. És azt is megállapítottuk hogy elég kopasz a lakás. Csak a legfontosabb dolgok vannak benne, semmi dísz, de még a falak is egyszínű fehérek. A hűtő általában üres. Csak egy két üveg ásványvíz és kóla van benne. De megígértük magunknak hogy amint szerzünk egy állást-lehetőleg olyat amit majd a suli alatt is lehet csinálni(ha még felvesznek valahova is)-. Ugyanis nem sokáig lesz elég még pizzára sem az a pénz amit még Magyarországon gyűjtöttünk össze erre a "kalandra".
Ebéd után én, Dorina és Reni tvztünk, Enikő pedig feltöltötte a koreográfiát a telefonjáról a gépre hogy nagyobba és pontosabban lássa a mozdulatokat. Egy kis idő után pedig elkezdtünk készülődni ugyanis hatra jönnek értünk. Nem vettünk kosztümöt, mivel ez inkább olyan 'laza' este lesz.

Tehát ezeket vettük fel (sorrend: Reni,Viki, Dorina):


 -Kölcsönadod a rózsaszín cipőd Dorci?-kérdeztem fél hatkor
-Persze, a szobámba van.
-Köszi.-mentem be a szobájába és felvettem a cipőjét
-Reni, direkt vettél fel szivecskés pólót?-kérdezte Dorina
-Aha, hátha így szimpatikusabb leszek nekik.-mondta teljesen komolyan
-Ugye nem gondolod komolyan hogy azért mert szivecskés a pólód jobban kedvelnek majd? -kérdezte tőle Enikő
-De lehet, amúgy meg Dorina biztos jó döntés most egy fehér nadrág?-vágott vissza Reni
-De jó döntés, mert megy a felsőmhöz, és nem vagyok szerencsétlen hogy pont akkor vérezzem össze magam. Ha én lennék te akkor már kétszer meggondoltam volna.-mondta
-Na fejezzétek már be! Még pár nap és végre béke lesz!-mondta sóhajtva Enikő
-Nyitom!!-mondtam és szaladtam az ajtóhoz., mert csengettek

Harry állt ott, mivel ő fuvaroz majd el minket a házukhoz. Mosolyogva magához húzott és megcsókolt. A lábaim megremegtek, egyrészt azért mert piszok jó volt ez a pillanat,  másrészt mert eszembe jutott a reggeli 'félreértés' amiről még nem is tud. Szerintem nem is fog tudni róla. Azért ez elég ciki.
-Jól néztek ki.-mondta Harry, amikor Reni és Dorci is kijöttek a házból.
-Köszi. -mondták szinte egyszerre én meg csak mosolyogtam
Még váltottunk pár szót Enikővel aki otthon maradt. Harry is próbálta rábeszélni, de nem sikerült. Jó szórakozást kívánt majd elindultunk
-Szóval, kihez megyünk?-kérdeztem Harytől a kocsiba.
-Louishoz.
-Klassz, már mindenki ott van?-kérdezte Dorci
-Nem,  csak Eleanor. Hétre beszéltük meg Louiséknál.
-Aha, tök jó, de tényleg ott lesz Perrie is?-szólalt meg Reni
-Igen, de ne parázzz jó fej, és már nem akarnak egymástól semmit Zaynnel. - fordult hátra Renihez Harry, de épp csak addig ameddig megdopta őt egy 'ne parázz' mosollyal.
-Oké.

A kocsiban inkább Harry kérdezett tőlem és a lányoktól. Nagyon jól elbeszélgettünk. Nevettünk Harry idétlenségein. És egyáltalán nem viselkedett úgy mint egy világsztár. Szóval amikor Harryre néztem már nem Harry Stylest láttam a One Directionból, hanem Harry Stylest mint egy írtó szexi és vicces és kedves hétköznapi srácot, aki mellesleg a BARÁTOM.!

A ház kívülről nagyon szép, de belülről. Hát hogy is mondjam látszik hogy a havi keresete több mint 80 ezer forint...
-Nagyon szép a ház.-jegyeztem meg
-Köszi, Eleanor rendezte be.-mosolygott kedvesen.  Mivel eddig még nem találkoztam élőbe Louisval, egy pillanatra elgondolkoztam hogy kérek tőle egy képet és egy autógrammot, majd sikítva szaladok pár kört, de aztán mivel rájöttem hogy én egy érett 19 éves lány vagyok, ezt nem csinálhatom.
Már mindenki megérkezett. Niallön és Zaynen kívül mindenkinél előjött belőlem a directioner érzés. Szívesen rajongtam volna nyíltan, de magamba kellett tartanom, hogy ne nézzenek hülyének. Legfeljebb majd otthon ki örülöm magam. 
-Gyertek már megterítettünk. -mosolygott nagyon kedvesen Eleanor.
Elővette Reni a táskájából a sütit amit a boltba vettünk.
-Hát, szívesen sütöttünk volna magunk, de elég kezdetleges a házunk, szóval nem jött volna össze. Reméljük nem baj.-nyújtotta át a tálat Daniellenek.
-Dehogy, mi is rendeltünk kaját, nem tudnánk megfőzni azt a mennyiséget amit Niall megtudna enni, szóval a rendelés az jobb ötlet.-nevetett Louisval együtt mindenki..
Miután átestünk a bemutatkozáson leültünk az asztalhoz, és még a leves előtt beszélgettünk egy kicsit.
Miért költöztetek ki Angliába? Mióta laktok kint? Mit fogtok csinálni? Ki találta ki hogy ide költözzetek? Ki az az Enikő? Miért nem jött? Hogy értitek hogy kopasz a lakásotok? Segítsünk berendezni? ... És ehhez hasonló dolgokat kérdeztek tőlünk, minket csak válaszolni hagytak, kérdezni nem nagyon.
-Oké, mi már elég sokat kérdeztünk, most ti jöttök.-fordult felénk Harry, amikor Eleanor és Danielle felállt hogy behozzák a levest.
-Nem úgy volt hogy Perrie is jön?-kérdezte Reni egyből
-De, csak a bandával van valamilyen megbeszélni valójuk. A menedzserük hívta őket össze.-mondta Zayn
-De komolyan olyan váratlanul és hirtelen tudják közölni, hogy mondd le a programodat, mert én már csináltam egyet neked. Ez annyira idegesítő.-mondta Niall
-Nekem mondod? Nekem egy randit is le kellett mondanom.-mondta Harry, miközben találkozott  a tekintetünk. Én csak mosolyogtam.
 Kicsit zavarban voltam hogy mind az öt srác plusz a barátnőjük is itt van. Akiket én csodáltam még pár hónapja... Azt hogy kettesben vagyok Harryvel vagy azt hogy még ott van Niall és Zayn is, azt mondjuk már megszoktam, de azt hogy így együtt mind az öten, azt még szoknom kell.
Éppen azon tanakodtak hogy milyen rossz, hogy néha elrontják a programjukat a menedzser amikor megszólalt Harry telefonja.
-Na az emlegetett szamár.-mondta fintorogva
-A menedzser az?-kérdezte felhúzott szemöldökkel Louis.
-Aha.-mondta unottan Harry majd a füléhez emelte a telefont.-Igen?.. Nem... De már van programunk... Nem!.. Louiséknál... Vendégeink vannak... Nem!.. Nem is mondtad!..Nem!...Nem!...Jó...Mindegy..-mondta Harry végül és lecsapta a mobilt.
-Na mi volt? Vége a vacsinak?-kérdezte szomorúan Niall a hasát simogatva.
-Ahan, mennünk kell stúdióba. Valamit nagyon fontosat akar velünk közölni, ami nem telefon téma. Bocs, csajok, de ez most nem fog menni.-mondta nekünk és a két lánynak aki épen akkor hozta ki a levest.
-Miért?-kérdezte Danielle.
 -Mert Harry nem tud nemet mondani a menedzsmentnek..-forgatta a szemét Zayn.
-Harry!-szólt rá Eleanor.
-Bocsi! Azt mondta hogy akik itt vannak nálunk azoknak küld egy kocsit és haza viszi őket. Minket pedig egy másik kocsi visz el.-tárta szét a karját Harry.
-Klassz.-mondta Louis.
Még nagyon nem is jutott el az agyunkig hogy vége ennek az estének amikor kettőt dudáltak. Eleanor igaz hogy felajánlotta hogy maradjunk nála még egy kicsit (Louisval lakik, és Danielle maradt nála még egy kicsit)
de mi visszautasítottuk. Nagyon szerettünk volna még maradni, de nem is igazán ismernek, és szerintem kellemetlen lett volna. Szóval összeszedtük a cuccainkat és kiléptünk a házból. Niall sajnálta talán a legjobban hogy elmarad az este a sok-sok kajával.  Így felvette az általunk hozott tálcasütményt és magával vitte. Liam és Danielle, Louis és Eleanor, Zayn és Reni, Niall és Dorci még a házban én pedig már kint búcsúzkodtam el Harryvel. Egy hosszú csókkal köszöntünk el egymástól, a többieknek pedig csak köszöntünk egy 'sziát.
Beszálltunk a nekünk szánt kocsiba, bemondtuk a címet mint egy taxiban. A sofőrünk eléggé meglepődött és bosszankodott hogy Chelmsforba lakunk, de nem volt mit tennie el kellett vinnie minket a házunkhoz...



[Sziasztok:) Itt a 14. rész is:) Remélem tetszeni fog:) A hét elejére ígértem de egészen tegnap este fél tizenegyig borzasztó ötleteim voltak és egyáltalán nem volt ihletem. Ma délután pedig családi programom volt, szóval most tudtam csak befejezni.:( Az hogy most hogy sikerült az döntsétek el ti a Tetszik, Nem tetszik gombbal:) Vegyétek lécci használatba:)  A kommentbe pedig elmondhatjátok hogy min kéne változtatnom, vagy esetleg min ne!:) Várom a pozitív vagy a negatív kritikát is.!!! 

A másik pedig hogy azt szeretném kérdezni tőletek hogy nektek hogy lenne a jobb? Úgy hogy hetente 1X de ugyanilyen hosszó részt rakjak fel mint ez, vagy pedig hetente 2X  rövidebb részt?  A válaszaitokat kommentbe lécci írjátok le, köszi:) Vagy ha más ötleted van ezzel (vagy mással) kapcsolatban akkor is írd le kommentbe hogy fejlődhessen a blog!!:) Köszönöm szépen;)]

 xxx

10 megjegyzés:

  1. jó rész lett :) hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon tecciiiik! :3 gyorsan gyorsan a köviit!!! pls! :DD Legjobb blog a világon! Beleszerettem! :) ja és egy héten egy hosszabbat, az úgy nagyon jó lenne!!:D és aki olvassa a blogot annak üzenem hogy tessék csak megnyomni a Tetszik gombot, mert megérdemli!!! :) ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Csáá Cicamica!Nagyon raj a blogocskád béjbi egy tali esetleg ? :) imádlak kúl a blogod puszcsi majd még beszélünk ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥333

    VálaszTörlés
  4. Jóóó ötlet béjbi holtalizzunk a kolostornál vagy hol drágám várom már nagyon ciccaaaa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. sztem is 1 héten 1 hosszabbat :D..am siess mert nagyon jóó!!! ♥♥

    VálaszTörlés
  6. Szupcsii lett!! :')
    köviit !! ( :
    Emii.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostmár tényleg nem sokára hozom a következőt, csak eddig nem volt alkalmam egy elfogadhatót írni.:)

      Törlés
  7. Nagyon tetszik a blogod! ;)
    És gratulálok mindenhez ;)

    VálaszTörlés
  8. Eszméletlen , ma kezdtem el és mostanra fejeztem be. viszont láttam hogy eszméletlen sok ideje nem hoztál új részt!!!!!! siess te lány:) váárom:) &Nikii

    VálaszTörlés