2012. augusztus 30., csütörtök

Happy 19th Birthday Liam!! ♥

Tudom hogy tegnap volt a szülinapja, de azért mégis felraktam Jobb később mint soha! alapon:) És egyébként is Liamről képeket posztolni nem csak a szülinapján lehet;)



Happy Birthday Liam Payne:)!

Előlször az 'életrajza' és pár tény:)
~1993, augusztus 29-én,  Wolverhamptonban, Angliában született 
~Szűz csillagjegyű
~Szüleit  Karennek és Geoffnak
~Van két nővére akiket  Ruthnak és Nicolnak hívnak.
~Az iskolában folyamatosan piszkálták/terrorizálták, ebből kifolyólag boxolni kezdett.
~A középső neve: James (teljes név: Liam James Payne)
~Tud gitározni is
~14 évesen is indult az X-Factorba, de Simon azt tanácsolta neki, hogy 2 év múlva próbálkozzon újra (nem jutott tovább)
~Kora szülött volt (3 hét)
~Úgy született hogy csak 1 vesélye működik
     •ezért este/reggel 32 szurit kapott a karjába
     • az utóbbi vizsgálaton viszont kiderült hogy működik a másik veséje is!!! :)
~Tud gitározni
~Imádja a teknősöket
    • Az első teknősének a neve Lolly volt 
~Romantikus típus
~Az iskolában felfigyeltek rá hogy milyen tehetséges versenyző, (mezei futó csapat tagja lett, több versenyen is első helyezést ért el)
~ Az  X-Factor előtt Liam egy 26.000-es tömeg előtt lépett fel a Wolverhampton Wanderers focimeccsén.
~Már gyerek kora óta szeret énekelni, és érezte hogy ha 'felnő' ez lesz a hivatása
~2 éve párkapcsolatban él Danielle Peazerrel. 
~ 2010-ben újra jelentkezett ahol a  Cry Me A River című dalt adta elő, 4 igennel továbbjutott
~Szólóban a mentorok házáig sem jutott el, mert Nicole Scherzinger ötletére egybe rakták 4 másik sráccal.
    •Niall Horan
    •Louis Tomlinson
    •Zayn Malik
    •Harry Styles
 - Így alakult meg a One Direction
    • Bronzérmesek lettek
    •Már ott több millióan rajongtak értük
   •Az igazi áttörést mégis a 'What Makes You Beautiful ' hozta meg számukra
   •Az Up All Night nagylemezük lista vezető lett szinte az összes országban!!!!:)
~A bandán belül úgy hívják hogy : Daddy Directioner (mert nagyon gondoskodó)
~Példaképe: Michael McIntyre, Gary Barlow
~Női ideálja: Leona  Lewis
~178 cm magas
~ Barna szemű és hajú
~Mindig változik a haja:D
~Szerepelt az ICarlyban egy rész erejébe Saját magukat, vagyis az One Directiont alakították
~Kanál fóbiás, ha készítene egy alkalmazást a Facebookon az Anti-Spoon nevet viselné 
~ Gera Zoltánt (magyar focista) nevezte meg Liam a kedvenc fotistájának!
~Kedvenc meséje a Toy Story :)
~Ügyetlennek tartja magát
~Ő kezdte el Harryt, Hazza-nak becézni

Szövegből ennyi, most jöjjön  millió kép, Liamről!:) :

-Gyerek fotók (amiket még nem raktam ki múltkor) :


 - 'Tini' képek:

 




-Haj stílusai:                              
Egyenes(följebb még több egyenes hajú kép van)



 Göndör/Hullámos:

 Rövid


Mostani:
 -Harryvel:)

 -Zaynne:):
-Niallel:):

-Louisval:):

 És végül a barátnőjével, Danielle-el:):












Oké, hát én ezt csináltam Liam 19. szülinapjára nektek. Az első verzióban sokkal több kép volt, de úgy még hosszabb lett volna, és féltem hogy megunnátok. (Biztos láttátok a képeket, de azért felraktam a blogra is.. Hátha nem :) És még egyszer Boldog Szülinapot neki!!:) Bár úgyse olvassa remélem tudja hogy egy pici országban sokan gondoltak rá tegnap!!:)♥


[Tudom hogy ezzel is elkéstem, mint mindennel mostanában.... Azt mondtam hogy hajnalban közzéteszem ezt is, de csak most kora este tudtam.. (Éjjel azért nem, mert bealudtam a gépe előtt:D) És  csak 3 körül keltem. És szinte idáig csak fetrengtem az ágyon..:/(időközbe átmásztam az ágyra:D) .. Ma tényleg hajnalba fogom felrakni a 12. részt, igaz már kész van, de most olvastam át újra, szóval átkell írnom egy részt, mert nem annyira nyerte el a tetszésemet. De ha minden igaz akkor holnap (esetleg hajnalba:D) már tudjátok olvasni:)
És szeretném ha növekedne a rendszeres olvasóim száma, szóval ha tetszik az oldal ajánljátok másoknak is:) /
Ha pedig hozzáfűzni valód van akármelyik részhez  akkor írj nyugodtan kommentet. Elfogadom a negatív, de építő kritikákat is:) Úgy hogy hajrá!:) ]

xxx

2 megjegyzés:

  1. Jujujujujujj.. nagyon teccenek a képpek!!! :)) és boldogot nekkiiii *.* :)♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a blogod! Megkérhetlek, hogy benézel hozzám? Alig pár napja, hogy elkezdtem és ez miatt nem nagyon látogatták még! http://1dstoryslove.blogspot.hu/
    Előre is köszi ! <3 <3

    VálaszTörlés